vrijdag 2 juni 2017

My Shape of You

Vandaag is het mijn beurt om jullie iets te laten zien. Deze keer ben ik aan de slag gegaan met het nieuw garen van Durable - Cosy Fine.
Bij dit nieuwe garen is ook een gratis haakpatroon, gemaakt door Wieke van Keulen. Dit is de zogenaamde My Shape of You omslagdoek.



Volgens het patroon heb je 9 bol nodig en moet je deze met haaknaald 5 haken. Ik heb zelf nog 2 extra kleuren toegevoegd en deze gehaakt met haaknaald 4,5 (kon haaknaald 5 niet vinden en vond persoonlijk met 4,5 ook wel mooi uitkomen)

Ik heb de volgende kleuren gebruikt:
6x Ivory 326
2x Lime 352
1x Rose 226
1x Light pink 203
1x Deep Red 317


Durable - Cosy Fine - Kleur 203 Durable - Cosy Fine - Kleur 226 Durable - Cosy Fine - Kleur 317 
Durable - Cosy Fine - Kleur 326 Durable - Cosy Fine - Kleur 352 


Het is een super leuk patroon om te haken en helemaal niet moeilijk. Ik heb rondom de rand gehaakt met een contrasterende kleur zodat hij de boel nog even lekker opfleurt. Onder aan de punten heb ik nog wat kwastjes gehangen.





Schoonzusje Samantha wilde hem wel even voor mij showen en op de foto gaan :) Hij staat haar wel goed toch?

Wil je ook graag deze omslagdoek haken? Op onze HobbyVision Facebookpagina is nu een Giveaway en kun je de eigen gekozen kleuren Cosy Fine garen winnen zodat je deze omslagdoek in je eigen kleur kunt haken.

Klik HIER om naar onze HobbyVision Facebookpagina te gaan en te kijken wat je moet doen om aan deze Giveaway mee te doen.


Ik hoop dat ik jullie met deze creatie weer kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.




1 opmerking:

  1. Leuk!! Vooral met dat randje erbij! Schattige foto, met dat kleine armpje rond haar been :-)
    Fijn weekend, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX