zaterdag 30 juli 2016

Tijdschrift Marianne 31 - Huwelijkskaarten

Vandaag wil ik jullie deze creaties laten zien. Misschien komen ze jullie wel bekend voor, dat zou zomaar kunnen, want deze creaties staan in het tijdschrift Marianne 31.

Ik mocht ook een keer meewerken aan het tijdschrift en mocht aan de slag met een aantal huwelijkskaarten.
De beschrijving van de kaarten kun je allemaal vinden in het tijdschrift. Ik zal alleen onderaan deze blogpost nog de gebruikte materialen vermelden.


Bij de eerste kaart heb ik het bruidspaar op de brug geplaatst, daarnaast zie je nog de mooie treurwilg.
Bovenlangs een border gemaakt met een nieuwe Creatable. Deze blijft vast aan de kaart zitten.




Scheidingslijn - Groot




Voor de 2de kaart heb ik als basis de Card Art mal Window van Dutch Doobadoo gebruikt. Op de voorkant een flinke bloementoef gemaakt en in de binnenkant een leuk tafereeltje met het bruidspaar op de brug.




Scheidingslijn - Groot



Bij de laatste kaart heb ik een soort pocket gemaakt, achter de pocket heb ik onderstaande 2 labels verwerkt:



De complete beschrijvingen zijn te vinden in dit tijdschrift:

Marianne Design - Tijdschrift Marianne Doe! 31

Ik hoop dat ik jullie met deze creaties kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.



De gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl:

Marianne Design - Creatable Tiny`s Bridge Marianne Design - Creatable Tiny`s Wedding Marianne Design - Creatable Flower Corner Marianne Design - Creatable Weeping Willow Creatable Marianne Design - Tiny`s Ferns Marianne Design - Creatable - Anja`s Arch Border Marianne Design - Creatable - Doily star Marianne Design - Craftable - Laurel with heart Marianne Design - Craftable - Tekst Getrouwd Craftable Marianne Design - Labels Basic Shape Marianne Design - Paperpad - La Provence Marianne Design - Clearstamp - Mr & Mrs Marianne Design - Clearstamp - Bruid & Bruidegom Knipvel Marianne Design - Mattie`s Mooiste - swans Clearstamps Marianne Design - Eline`s Brush  Marianne Design - Paper Flowers - Daisies Light Lavender Marianne Design - Paper Flowers - Daisies Dark Lavender Marianne Design - Tijdschrift Marianne Doe! 31 Scrappersfloss Karen Foster - Bone  Decoratie hoekjes antiek zilver/koper 8 Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - Window DecoArt Media - Crackle Paint WhiteVersaMagic - Pretty Petunia VersaMagic - Spanish Olive

3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige, romantische kaartjes! Mooie kleurencombinatie ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In een woord : SCHITTEREND!!!

    Gr Hannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige kaart voor het magazine van marianne dat heb je zeker verdient met al het moois wat je altijd maakt

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX