vrijdag 15 juli 2016

Sjaal Katia Polaris


Een tijdje terug kregen wij de nieuwe winterwol alweer binnen. Eigenlijk bizar want het moet nog zomer worden. Maar net als bij de kledingzaken ligt de winterwol in de zomer alweer in de winkels. Zeker als je zelf alles wilt breien/haken heb je natuurlijk ook wel even de tijd nodig om de creaties te maken :)

1 van de nieuwe soorten is de Katia Polaris. Ik was er op slag verliefd op, wat een prachtige kleuren heeft dit garen. Met 2 bol Polaris kan je deze leuke sjaal haken.


Echt gaaf dat kleurverloop hé? Wij hebben dit leverbaar in 7 verschillende kleuren.


Ik heb deze zelf gemaakt met haaknaald 3,5. Haak je heel strak of wil je liever echt een losse sjaal, dan kan je altijd nog een haaknaald groter pakken.


Bij aanschaf van 2 bol Polaris krijg je het patroon er gratis bijgeleverd.

Ik hoop dat ik deze sjaal nog even een tijdje in de winkel kan laten hangen als voorbeeld, hoop hem voorlopig nog niet nodig te hebben ;-)

Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag. Bedankt voor jullie bezoekje en de leuke reacties die jullie steeds achterlaten.


De gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl:

Breiwol Katia - Polaris - Kleur 63 Clover - Amour Haaknaald - 3.5 mm 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX