donderdag 19 mei 2016

Be the change you want to see in life

Vandaag wil ik jullie deze kaart laten zien, de achtergrond heb ik gemaakt met de Gelli Plate. Voor de achtergrond heb ik het nieuwe Mask Art stencil met Orchideeën van CraftEmotions gebruikt.


Als eerste ben ik begonnen om mijn vierkante 6" x 6" Gelli Plate van inkt te voorzien, deze keer heb ik 2 kleuren Memento Inkt gebruikt: Grape Jelly en Lulu Lavender. 
Dit uitgerold met de Brayer en daarna het Mask stencil er overheen gelegd.

Mask stencil CraftEmotions - Romantic Orchid - Orchidee tak  Clearstamp CraftEmotions - Romantic Orchid - Orchidee, vazen & fles

Daarna ben ik begonnen met het opwerken van de achtergrond, ik heb de achtergrond helemaal ingekleurd met de Gansai Tambi. Daarna lichtjes wat gestempeld met de Bits &; Pieces Sparkle nr 11 van Crealies.

Het passepartout om de kaart heen heb ik gemaakt met de Craftable van Marianne Design.


De vaas met orchideeën is ook een nieuwe stempel van CraftEmotions, deze heb ik ook ingekleurd met de Gansai Tambi.
De tekststempel is ook van CraftEmotions, hiervoor heb ik de Memento inkt Grape Jelly gebruikt.


Zoals je op deze kaart kan zien heb ik de passepartout met 2mm foamtape opgeplakt zodat je wat meer diepte in je kaart krijgt.

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl

Clearstamp CraftEmotions - Romantic Orchid - Orchidee, vazen & fles Mask stencil CraftEmotions - Romantic Orchid - Orchidee tak  Gelli Printing Plates - 15.24x15.24cm Essdee - Linorol - 65mm Stempelinkt - Memento - Dewdrop - Grape Jelly Stempelinkt - Memento - Dewdrop - LuLu Lavender Clear stamp - CraftEmotions - spirituele teksten (ENG) Clearstamp Crealies - Bits & Pieces - No 04 Ink Splashes Clearstamp Crealies - Bits & Pieces - No 11 Sparkle Kuretake / ZIG - Gansai Tambi - 36 Color Set Marianne Design - Craftable - Basic Passepartouts squares

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX