maandag 25 april 2016

Dutch Doobadoo - Envelop + Label

Vandaag wil ik jullie dit cadeauenvelopje laten zien, deze is gemaakt met de Enveloppe Art mal 470.713.030 van Dutch Doobadoo. In deze verpakking zit een mal van een envelop en van een label. 

Ik heb voor mijn envelop de Life & Garden lijn van CraftEmotions gebruikt. Vind de kleurtjes van dit paperpad wel erg mooi!


Dutch Doobadoo - Dutch Envelop Art - Envelope + label  CraftEmotions - Paper stack - Life & Garden 11 vel A4 


Op de buitenkant van de envelop heb ik nog wat takken verwerkt, deze zijn gemaakt met de stansmal van CraftEmotions. De kleine elementen heb ik allemaal uit het paperpad geknipt.
Voor de afwerking nog wat houten labels die ik aan een stukje touw heb gehangen.

Als je goed kijkt zie je dat ik ook nog de Kraft Art borders van Dutch Doobadoo verwerkt heb op de voorkant.

 CraftEmotions Die - kleine letters Card 5x10cm  CraftEmotions Die - swirl Card 10,5x14,8cm  CraftEmotions Die - takken Card 5x10cm

Op de label heb ik de letters gemaakt met de alfabet stansjes van CraftEmotions. Ook heb ik de mooie swirlmal weer verwerkt op deze creatie.

Ook heb ik op de label nog wat Softboard Art puzzelstukjes van Dutch Doobadoo verwerkt.


De label kan je heel mooi in het envelopje stoppen.

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie weer kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige avond.


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl


Dutch Doobadoo - Dutch Envelop Art - Envelope + label  Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art A5 - Kraft Party Borders  Dutch Doobadoo - Softboard Art A5 - Puzzle  CraftEmotions - Paper stack - Life & Garden 11 vel A4 CraftEmotions EasyConnect (dubbelzijdig klevend) Craft tape 15m x 100mm Houten ornamenten - CraftEmotions - Labels



2 opmerkingen:

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX