dinsdag 7 juli 2015

Baby Boy

Vandaag laat ik jullie weer eens een geboortekaartje zien, de vorm is gemaakt met een Shape Art mal  122 van Dutch Dooabdoo. Deze heb ik nagetekend op Kraft Cardstock en daarna netjes uitgeknipt.


Het designpapier komt uit het paperpad Baby van Noor! Design. Deze heeft echt prachtige kleuren. Ook het vintage plaatje is van Noor! Design, deze komt uit een Paper & Pictures blokje.



Aan de rechterkant heb ik een bloementoefje gemaakt, achter de bloementoef zie je de nieuwe Kraft leaves van Dutch Doobadoo. Daarachter nog de swirl van Noor! Design.

De schattige hoekjes met speentjes zijn van Rive-Creatief.


Aan 2 kleine wasknijpertjes heb ik een vlaggenlijntje gemaakt. De vlaggetjes zijn van Noor! Design, daarop heb ik wat Label Letters van Tim Holtz geplakt.

Rondom het Vintage plaatje heb ik de hartjesmal van Noor! Design gebruikt. Ook zie je nog de prachtige Doily rand.

De randen van het papier heb ik allemaal bewerkt met de Paper Distresser en Crackle Paint white.

Ik hoop dat ik jullie met deze kaart kan inspireren. Wens jullie nog een hele fijne en gezellige dag.



Dutch Doobadoo - Laser Paper Art - Kraft Leaves 2 Dutch Doobadoo - Shape Art - Frames Ornament  Noor! Design - Paperpad 30,5 x 30,5 cm - Baby Noor! Design - Paper bloc - Paper & Pictures - Everyday Noor! Design - Sending Love - rand met smalle hartjes Joy! Crafts - Noor! Design Vintage Borders swirl bladeren  Noor! Design -  Vintage Flourishes - Vlaggetjes Noor! Design - Cutting & Embossingmal - Blauwe mal - Cirkel + hoek Tim Holtz - Idea-Ology - Label LettersRive-Creatief - Hoek speentjes 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX