zondag 21 juni 2015

Message Board - Creative with Chalks

Hebben jullie de nieuwe MDF pakketten van Studio Light al gezien? Er zijn 2 verschillende pakketten, 1 met de Creative with Chalks lijn en 1 met de Botanical Garden lijn.

Ik ben nu aan de slag gegaan met de Creative with Chalks lijn. Dit is een MDF label met daarachter ook een standaard zodat je hem ook heel goed neer kan zetten. 


Het achtergrondpapier en alle losse plaatjes zitten allemaal in het pakket. Het is een stansvel, dus je hoeft zelf ook helemaal niks te knippen.

Ook zit er een zulke krijtbordfolie bij, zo kan je er dus je eigen "Message Board" van maken. Ik heb het krijtbordfolie uitgestansd met de Crea-Nest-Lies XXL Oval Stitch. Dit krijtbordfolie kan je met elke willekeurige stans uitstansen.


Achter het designpapier met de snorren zie je nog de Noor! Design border 6002/0415.
Op deze foto kan je ook goed zien dat ik de zijkanten heb bewerkt met Memento Tuxedo Black en daarna her en der wat gestempeld heb met de Bits & Pieces stempels van Crealies.


Uiteraard mag een flinke bloementoef niet ontbreken op mijn creaties. Achter de bloementoef nog wat blaadjes, deze zijn gestansd met de Vintage Flourishes 6003/0046.

Deze MDF pakketten zijn echt leuke complete pakketten en ideaal voor "snelle creaties". 

Ik hoop dat ik jullie hier weer mee kan inspireren. Wens jullie nog een hele fijne en gezellige dag.


MDF Pakket Studio Light - Message Board Creative with Chalks Clearstamp Crealies - Bits & Pieces - No 07 Thin Mosaic Clearstamp Crealies - Bits & Pieces - No 04 Ink Splashes Stansmal - Crealies - Crea-nest-Lies XXL - Stitch ovaal 23 Raffia - nature zwart - 25gr Noor! Design - Cuttingmal - Vintage Flourishes - Leaf 1 Noor! Design - Cutting & Embossingmal - Blauw mal - rand Stempelinkt - Memento - Dewdrop - Tuxedo Black

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX