woensdag 3 juni 2015

Dutch Doobadoo Sketch Challenge #5

Bij ons Dutch Doobadoo blog is Sketch Challenge #5 van start gegaan. Deze keer mag je aan de slag met de Shape Art mal Flower 470.713.105. 

Ik heb hiervoor het designpapier van Noor! Design - Berry Sweet gebruikt.


In het midden zie je de mooie Noor! Design mal 6002/0173 Deze heb ik uit het Fabric paper van Joy! Crafts gestansd en daarna opgeschuurd. In het midden een tekststempel 6410/0316  gebruikt. Deze heb ik met VersaMark gestempeld en daarna witte embossingpoeder er overheen gestrooid.


Bovenlangs zie je nog de prachtige vlindermal 6002/0389, hierop heb ik nog weer wat losse vlinders 6002/0390 geplakt.

Het plaatje komt van een stansvel van The Hobby House - Cherry Kisses. 


Het plaatje past perfect bij de nieuwe "Cherry's" van Noor! Design. De kleine zonnebloemen zijn van Marianne Design. Dit zijn bloemetjes die je zelf op kan bouwen.
Daarachter nog de Vintage Flourishes tak 6003/0038.

Ook heb ik nog wat Softboard Art Bricks achter de blaadjes verwerkt.

Doen jullie mee met de Sketch Challenge? Hieronder de sketch:





Je kunt meedoen met onze challenge tot 30 juni 2015 door een foto van je creatie inclusief je naam te plaatsen bij Mr. Linky op het Dutch Doobadoo blog: 

http://www.dutchdoobadoo.blogspot.nl/2015/06/sketch-challenge-5.html.
Heb je geen blog dan kun je een foto van je creatie inclusief je naam te mailen naar:  joyce.martens@noortje-design.nl

En natuurlijk hebben we aan deze challenge ook weer een leuke prijs verbonden. We kiezen na 30 juni met random de winnaar (wel zo eerlijk, dan maakt iedereen evenveel kans) en de winnaar krijgt van ons dit prijzenpakket:
470.713.582 Dutch Doobadoo Card Art Zuigfles    470.713.013 Dutch Doobadoo Box Art Melkpak


Ik hoop dat ik jullie met mijn voorbeeld heb kunnen inspireren. Wens jullie nog een hele fijne en gezellige dag.



Dutch Doobadoo - Shape Art - Frames Flower Dutch Doobadoo - Softboard Art - BricksNoor! Design - Berry Sweet - Kers met blaadjes Noor! Design - Paperpad Berry Sweet - 15 x 30 cm     Noor! Design -  Vintage Flourishes - Blad 2 Joy! Crafts - Noor! Design Vierkant + hoekje Noor! Design - Blauwe mal - Rand vlinder Noor! Design - Blauwe mal - 2 vlinder Noor! Design - Clearstamp - There are no little Dreams  Joy Crafts - Papierset A4 - Fabric - 8 vel VersaMark Watermark Stamp Pad Stampendous - Embossing powder - White opaque  MD Bloemen - Daisies Stansvel THH Mo Manning - Cherry Kisses



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX