woensdag 17 juni 2015

DDBD Babyfles - Vintage Baby Girl

Een tijdje terug liet ik jullie de jongensvariant van de babyfles van Dutch Doobadoo al zien. Vandaag laat ik de meisjesvariant zien.

Hiervoor heb ik het prachtige papier van Maja Design gebruikt - Vintage Baby. Dit blijft toch echt een geweldige lijn!!


De fles heb ik nagetekend op Papicolor Hagelwit en daarna netjes uitgeknipt. Daarna op het designpapier van Maja Design gelegd en dat ook netjes uitgeknipt.




Bovenaan zie je de tekst "Precious", dit is de Laser Paper Art van Dutch Doobadoo.
Achter de labels en het organzalint zie je de Vieuwer van Noor! Design, deze is ook heel gaaf hé? En makkelijk overal mee te combineren. Achter de roosjes zie je nog wat Paper Art leaves van Dutch Doobadoo.

De Cardboard Art Fopspeen heb ik aan het strik gehangen. Deze heb ik lichtjes bestempeld met een Bits & Pieces stempel van Crealies. Ook de labels heb ik lichtjes bestempeld met de Mosaic stempel van Crealies.


De labels en de postzegel zijn allemaal uit het designpapier geknipt. Zo past het allemaal perfect bij elkaar.

Onderaan nog een wit taartrandje, wat Paper Art Leaves, een Paper Art vlinder en wat scrappersfloss.

Ik hoop dat ik jullie hier weer mee kan inspireren. Wens jullie allemaal een hele fijne en gezellige dag.


Alle gebruikte materialen zijn te verkrijgen wij www.hobbyvision.nl

Dutch Doobadoo - Card Art - Zuigfles  Dutch Doobadoo - Cardboard Art - Fopspeen Dutch Doobadoo - Laser Paper Art - BabyDutch Doobadoo - Laserfiguren A5 - wit - bladeren Dutch Doobadoo - Laserfiguren A5 - wit - vlinders  Clearstamp Crealies - Bits & Pieces - No 07 Thin Mosaic Clearstamp Crealies - Bits & Pieces - No 04 Ink Splashes Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Blauwe mal - Viewmaster Scrappersfloss Karen Foster - Bone Maja Design - Vintage Baby - Journaling Cards pink Maja Design - Vintage Baby - Die Cuts Maja Design - Vintage Baby - Our little Miracle

1 opmerking:

  1. Beeldschoon kaartje wie wil er nu niet z n schitterende zuigfles
    op de mat krijgen als geboortekaartje erg lief.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX