donderdag 11 juni 2015

Create-A-Card - To the Beach

Het zal jullie vast niet ontgaan zijn hé, dat ik de lijn "Summer at the Beach" van Studio Light echt geweldig vind hé? Ik vind het thema geweldig, dus kon het niet laten weer een kaartje te maken.

De vorm van de kaart heb ik gemaakt met een Create-A-Card van mal Crealies. Wil je graag weten hoe je precies met deze mallen werkt? Kom dan zaterdag 27 juni naar onze demodag, dan laat ik je zien hoe eenvoudig je met deze mallen de mooiste kaartmodellen kan maken.

Deze kaart staat dan ook op mijn demotafel.


Ik heb de basiskaart uitgestansd met de Create-A-Card mal nummer 12. Hiervoor heb ik het fluweelkarton wit gebruikt. Daarna het designpapier van Studio Light hierop geplakt, hiervoor heb ik het scrapvel SCRAPSB01 voor gebruikt. Op het designpapier zitten ook al hele mooie afbeeldingen.



Voor de aankleding heb ik het stansvel EASYSB470 gebruikt. De tekst "At the Beach" heb ik van de bovenkant van dit stansvel afgeknipt. Toch zonde om zo'n mooi plaatje weg te gooien? ;-)
Deze heb ik met 3D kit opgeplakt zodat het iets hoger ligt.


Aan de zijkant heb ik de prachtige sterrenrand 6002/0397  van Noor! Design gebruikt. Deze heb ik uit wit fluweelkarton gestansd en daarna lichtjes op kleur gebracht met de VersaMagic Aegean blue.


In het midden ook nog wat stansplaatjes en wat Laser Paper Art Nautical van Dutch Doobadoo. o.a. het anker, stuurwiel en de schelpjes zijn de Paper Arts. Deze heb ik op kleur gebracht met de Copic Markers.

Achter het plaatje aan de rechterkant heb ik nog wat Glasvezel verwerkt.

Langs de randen nog weer een klein beetje gestempeld met de Bits & Pieces stempels van Crealies.

Komen jullie zaterdag 27 juni gezellig naar onze demodag?
Ook Astrid en Janet zijn er die dag weer gezellig bij:


Wens jullie nog een hele fijne en gezellige dag. Bedankt voor jullie bezoekje en de leuke reacties die jullie steeds achterlaten.



Alle producten zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl



Stansmal - Crealies - Create A Card - no 12  Studio Light - Summer at the Beach - Scrapvel SCRAPSB01 Studio Light - Summer at the Beach - Stansvel EASYSB470Studio Light - Summer at the Beach - Stansvel EASYSB473 Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art - Nautisch Noor! Design - Cutting & Embossingmal - Blauwe mal - Rand met sterren VersaMagic - Aegean blue Stempelinkt - Memento - Dewdrop - Desert Sand  Fluweelkarton / Korrelstructuur karton - 13,5 x 27 cm Clearstamp Crealies - Bits & Pieces - No 04 Ink Splashes Home Deco - Sisalfaser 20 gr - blanco

3 opmerkingen:

  1. Wow waty een sfeervol kaartje als ik deze zie krijg ik zin in vakantie aan zee
    Heel erg leuk gedaan.....Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi zeg. Echt heel erg gaaf.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX