maandag 4 mei 2015

Pluk de Dag

Vandaag weer een kaartje op mijn blog waarbij ik de basis van de kaart heb gemaakt met een Create-A-Card mal van Crealies. Deze keer heb ik mal nr 13 gebruikt. Deze mallen zijn zo makkelijk om een apart model kaart te maken.

Het papier wat ik voor deze kaart heb gebruikt komt uit een paperpad van Wild Rose Studio - Butterfly Glade. Deze heeft wel hele mooie tinten vind ik zelf.



Aan de zijkant zie je de prachtige blauwe Noor! Design border 6002/0327, deze is zo mooi fijntjes.
De randen van het Kraft cardstock en het overige designpapier heb ik aangezet met Crackle Paint - White.




In het midden op de cirkel heb ik nog de blauwe mal 6002/0358. Daarop heb ik een Kraft label van Dutch Doobadoo geplakt. Achter de bloementoef zie je de Vintage Flourishes blaadjes 6003/0047.

De houten letters "Friends en Smile" zijn houten ornamentjes van CraftEmotions.



De stempel van Wild Rose Studio - Panda with Flowers heb ik ingekleurd met l'Aquarelle.
Achter het afdrukje zie je nog de blauwe ovaal 6002/0304, dit blijft toch een mooie mal hé?
De vlinders heb ik uit het designpapier geknipt en alleen in het midden vastgeplakt zodat ze echt omhoog vliegen.



Ik hoop dat ik jullie met deze creatie weer kan inspireren. Wens jullie nog een hele fijne en gezellige dag.




Alle artikelen zijn uit voorraad leverbaar bij www.hobbyvision.nl


Stansmal Noor! Design - Ovaal (4stuks) Noor! Design - Blauwe mal - 8 punten Noor! Design - Blauwe mal - Rand punt Noor! Design - Cuttingmal - Vintage Flourishes - Leaf 2 Dutch Doobadoo - Label Art A4 - Every day labels Stansmal - Crealies - Create A Card - no 13 Clearstamp Crealies - Bits & Pieces - No 11 SparklePaperpad Wild Rose Studio`s - Butterfly Glade Clear stamp - Wild Rose Studio`s - Panda with FlowersHouten ornamenten - CraftEmotions - 10,5 x 10,5 cm - Happiness tekstSennelier - l`Aquarelle set 48 halve napjes + penseel Nature Raffia - beige/nat.beige/natuur -  1 PK (25 GR)

4 opmerkingen:

  1. Wat is het een prachtige kaart geworden.Zoveel moois op te zien heel mooi geheel geheel.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jenine this is gorgeous. So many beautiful details to feast on.
    Hugs Desíre {Doing Life}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend Jenine
    je blijf kijken er is zoveel moois op te zien

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX