zaterdag 25 april 2015

Verjaardags Scrap - Beautiful Day

Vandaag laat ik weer een Scrap LO zien, ga dit toch echt steeds leuker vinden :)
Ik heb voor deze LO het nieuwe paperpad Botanical van Noor! Design gebruikt. Dit blok heeft hele mooie kleuren en ook zitten de mooie postcards en tickets verwerkt in dit blok.


De basis heb ik gemaakt van Kraft Cardstock op het formaat van 15 x 21 cm en daarop heb ik het designpapier verwerkt. Bovenaan heb ik het iets ingescheurd en een stukje kant erachter verwerkt.

In het paperpad zit ook effen papier met lijntjes, hierop heb ik de tekst geschreven met de Copic Multiliner Sepia. 

Het greyboard "Beautiful Day" is van Dutch Doobadoo. Dit heb ik eerst voorzien van VersaMark inkt en daarna WOW embossingpoeder er overheen gestrooid.

Achter de foto zit nog de nieuwe blauwe mal 6002/0416 verwerkt, daaronder een wit taartrandje.


Hier een close-up van de mooie Postcards die in het paperpad zitten. Achter het kantje heb ik ook nog 2 kleine kraft labels verwerkt.


Een leuke bloementoef mag natuurlijk ook niet ontbreken. Achter de bloementoef heb ik de Vintage Flourishes takjes 6003/0047 verwerkt. Ook een klein stukje wit scrappersfloss zit achter de bloemen.




Het was echt een heerlijk dagje genieten weer afgelopen zondag met mijn neefjes en nichtjes!! Echt quality time!

Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag. Bedankt voor jullie bezoekje en de leuke reacties die jullie steeds achterlaten.



Noor! Design - Paperboc 15 x 30 cm - Botanical Noor! Design - Cutting & Embossingmal - Blauw mal - Vierkant + 2 hoekjes Noor! Design - Cuttingmal - Vintage Flourishes - Leaf 2 Dutch Doobadoo - Greyboard Art - Hello Sunshine A6 Scrappersfloss Karen Foster - Bone Distress Inkt - Pumice stone Copic Multiliner - Classic - sepia 0.3mm Decoratie hoekjes antiek zilver/koper 5


1 opmerking:

  1. Superleuke LO. Zo maak je mooie herinneringen voor later!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX