dinsdag 24 maart 2015

Scrappen op de Noor DT dag

Afgelopen vrijdag hadden wij een gezellige DT dag van Noor! Design bij Joy! Crafts in Ochten.

Sinds kort heeft Noor! Design ook een eigen Scrapbook groep op Facebook: https://www.facebook.com/groups/noordesign.projectlife/ Ben jij er al lid?

Corina had voor ons een workshop uitgedacht zodat wij ook allemaal lekker met foto's aan het scrappen kunnen gaan :) Ik moet zeggen: ERRUG leuk weer om te doen... zucht.... waar is dat doosje met tijd? De foto die wij gingen scrappen hebben we smiddags gemaakt, het hele team was deze keer compleet.


In het magazijn van Joy! Crafts lagen de nieuwe paperpads al klaar, dus die mochten wij meenemen. Dan maar gelijk de schaar erin hé? :-)
Ik heb het paperpad "Botanical" 6011/0313 gebruikt, deze is op het formaat van 15 x 30 cm. Ideaal voor dit formaat scrappen wat Corina ons liet zien, de LO is namelijk op het formaat van 15 x 21 cm. Dus niet te groot.


Ook de labels en de tekst 100% awesome zitten in het paperpad. Dit paperpad komt overigens pas eind april in de winkels.


Uit een oud boek hebben we wat muziekpapier gehaald en heb ik rommelig opgeplakt. Ook zie je nog een cardboard art pijl van Dutch Doobadoo.


Kijk eens wat een gave metalen label! Deze is ook van Joy! Crafts. De papieren label heb ik het designpapier van het paperpad Botanical geknipt.

Verder nog wat bloemen, een swirl, jute touw en een geprinte tekst voor de afwerking.

Ik hoop dat ik jullie ook met deze scrap kan inspireren. Wens jullie nog een hele fijne en gezellige avond.




PRE-ORDER 4 APRIL - Noor! Design - Paperboc 15 x 30 cm - Botanical Paper Distresser - Tim Holtz Distress Inkt - Pumice stone Scrappersfloss Karen Foster - Bone Joy! Crafts - Metal charms - Antiek koper bingo + kwastjeCardboard Art - A5 - Arrows

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX