zaterdag 6 december 2014

Challenge Noor! Design - Lantaarn

Vandaag laat ik jullie deze lantaarn zien.

Wil je ook graag het patroon? Kijk dan even op het blog van Noor! Design (http://noortje-design.blogspot.nl/2014/11/noor-design-challenge-lantaarn.html) Daar kan je het patroon vinden en ook meedoen met de Challenge en een leuke prijs winnen :-)

Voor diegene die een Silhouette Cameo hebben die kunnen het Studio bestand aanvragen bij Joyce..


De lantaarn heb ik uit Kraft cardstock gesneden en daarna bekleed met het designpapier van Noor! Design - Winter Wonderland. Deze heeft zulke mooie blauw/grijze tinten.
Binnen in de lantaarn zitten nog een paar kerstballen, home deco artikelen en de Happy Holidays Reindeers 6002/2029 verwerkt. Dat kreeg ik alleen niet mooi op de foto, was lastig fotograferen door de tralies.. lol...

De lantaarn staat op een rond plateau. De lantaarn heb ik met mijn lijmpistool vastgeplakt en daarna rondom wat mos gedaan. (IJslands mos)

Aan de linkerkant zie je de prachtige lantaarn 6002/0194 en ook de schaatsen 6002/2032 kunnen niet ontbreken op deze creatie. De schaatsen heb ik uit Fabric paper gestansd en daarna lichtjes opgeschuurd.


Tegen de "muur" staat nog een Kraft bankje van Dutch Doobadoo, hierop heb ik wat sneeuw gesmeerd. Ook op de steentjes "Loose Bricks" heb ik wat sneeuw gedaan. 

Bovenlangs zie je nog de IJspegelrand 6002/2026, deze heb ik gestansd uit het Joy! Crafts Glitterpapier. Groot voordeel van dit glitterpapier is dat het niet afgeeft, dus je zit niet zelf compleet onder de glitters :-)


De Kraft labels met tekst van Dutch Doobadoo zijn ook ideaal en leuk te verwerken op een project. Tevens zie je aan deze kant nog wat IJskristallen.

Bovenop om de lantaarn dicht te maken heb ik wat witte tule gebruikt, wat roosjes en de stansmal Elizabeth Craft Design - Sprig with Berries.

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie weer kan inspireren.
En vergeten jullie niet mee te doen aan de Challenge op het Noor! Design blog?

Wens jullie nog een hele fijne en gezellige dag.







 


1 opmerking:

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX