donderdag 21 augustus 2014

Winter Woods - Christmas Spirit

Hebben jullie de nieuwe Postzegels stansjes van Noor! Design al gezien, samen met de bijbehorende Post Stamp clearstamps? Dit zijn mooie kleine teksten die je heel makkelijk kan verwerken op je kaart.  Er is bijna altijd wel wat ruimte voor op je kaart.


Het designpapier voor deze kaart komt uit een paperpad van CraftEmotions - Winter Woods.

Boven in de hoeken zie je de prachtige Noor! Design mal 6002/0361. Deze heb ik door de helft geknipt en aan beide kanten geplakt.



In het midden heb ik de blauwe mal cirkel 6002/0303 gebruikt. Het midden heb ik geblend met Distress inkt Gathered Twigs en daarna een paar rendieren erop gestempeld met Archival - Coffee. 1 afdruk heb ik rechtstreeks op de kaart aangebracht. De schaduw krijg je door nogmaals een afdrukje te maken, maar nu beïnkt je de stempel niet eerst.


Achter het strik heb ik een Kraft label van Dutch Doobadoo gestoken. Deze heb ik in een pin van Tim Holtz gestoken. Zo kan je de Kraft labels leuk verwerken zonder ze vast te plakken. Dit is een soort ringetje waar je de label tussen schuift.


Vooraan zie je nog de Laser Art Kraft Fences. Deze heb ik eerst iets wit gemaakt met gesso en daarna nog Viva 3D Schnee erop gedaan.
Het hek heb ik met 3D foamtape 2mm opgeplakt zodat het hek iets hoger ligt.

Ik hoop dat ik jullie hier weer mee kan inspireren. Wens jullie nog een hele fijne en gezellige dag.



Paperpad CraftEmotions - Winter Woods A5 Clear stamp CraftEmotions - Winter Woods A6 - Rendieren Kraft cardstock - krijtwit - 30,5 x 30,5 cm - pak á 20vl Tim Holtz - Idea-Ology Memo Pins 1.5 Viva - 3D Schnee wit Hobbyjournaal - Foam tape - 2mm




3 opmerkingen:

  1. Wat weer een super mooie kaart!
    Groetejs Scraffy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart is weer prachtig.

    Ik duik snel achter het internet vandaan. Krijg de kriebels om lekker te freubelen.

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaart zeg en ik zou dat met die stempel ook graag een keer proberen maar ik snap niet helemaal hoe je dit nu precies bedoeld. Zou je dit nog eens wat duidelijker kunnen omschrijven? Heel hartelijk dank alvast.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX