woensdag 23 juli 2014

What a little bird said

Afgelopen week kwam de nieuwe lijn van Studio Light uit - My Botanic Garden. Ik ben hier gelijk vanmorgen mee aan de slag gegaan.


De basis is een Shape Art mal 470713.110 van Dutch Doobadoo, deze heb ik nagetekend op Kraft cardstock en uitgeknipt. De randen bewerkt met gesso.
Daarna de vorm ook uitgeknipt uit design papier van My Botanic Garden, ik heb hiervoor alleen vel SCRAPMBG04 gebruikt. In het midden zit het 3d Stansvel 426.

Achter het 3D plaatje zit eerst een wit taartrandje, daaronder de blauwe rechthoek 6002/0146 van Noor! Design.  Ook heb ik de nieuwe Vintage borders - rand 6002/0365 op deze kaart verwerkt. Deze is vandaag bij ons binnengekomen.

Voor de afwerking nog wat plakparels, Cardboard vogelhuisjes en zelfgemaakte roosjes.

Ik hoop dat ik jullie hier weer mee kan inspireren. 

Liefs Jenine xXx



Cutting & Embossingstencil - Vintage borders - Rand Cutting & Embossingmal - Blauwe mal - Frame rechthoek Shape Art - Label Romantic Cardboard Art - A5 - Birds Scrapvel - Studio Light - My Botanic Garden 30,5 x 30,5 cm - nr 4  Stansvel - Studio Light - My Botanic Garden 426Die-Namics Die - Mini Royal Roses 

5 opmerkingen:

  1. Prachtig. Echt een heel mooi tui tafereeltje. Ik ben ook echt weg van dutch doobadoo mal. Het geeft zo'n mooi geheel.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig mooi kaartje. Prachtige combinatie van mallen, stansen en kleuren! Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is een super mooi kaartje....geweldig mooi gedaan.
    Groetjes Betsy.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. weer een super mooie kaart Jenine

    groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX