maandag 12 mei 2014

Waxinelichtjes Under the Sea - Demodag 24 mei

Vandaag is het mijn beurt om iets te plaatsen op het HobbyVision Design team blog.
Ik heb hiervoor wat waxinelichtjes gepimpt. Ik zal hier een korte beschrijving van maken:


Benodigdheden:

* 2 lege Olvarit potjes
* 2 kurken onderzetters rond (Blokker)
* Schelpjes
* Mos
* Stansmal Noor! Design Zeester 6002/0329
* Stansmal Noor! Design Zeepaardje 6002/0328
* Paperpad Under the Sea 6011/0307
* Dubbelzijdig klevend folie 8002/0001
* Jute touw
* Distress inkt
* 2 bruine taartrandjes


Als eerste begin je om de stansen die je wilt gebruiken op designpapier te leggen. Knip dit iets ruimer uit en plak dit stukje designpapier op je dubbelzijdig klevend folie. Je hebt er nu een sticker van gemaakt.

Doe dit met alle schelpjes / zeepaardjes die je wilt gebruiken. Draai ze daarna door je stansmachine.
Beïnkt de geëmboste gedeeltes met Distress inkt.
Verwijder de folielaag achter je stickers en plak alles op je wachinelichtjes.

Pak je ronde onderzetter, leg deze op designpapier, teken de cirkel na en knip dit uit. Plak de cirkel op je onderzetter.
Plak onder de onderzetter een bruin taartrandje.

Plak je waxinelichtjes in het midden vast (met bijv. een lijmpistool) en decoreer met wat schelpjes en mos.

Bovenaan nog een stukje jute touw, bloem en een bedeltje.

Zo kan je op een eenvoudige manier leuke home deco artikelen maken.



Ook is het leuk om bijv. de uitgestansde krab nog op het mos te laten "liggen".
Hier heb ik de krab vastgelijmd met mijn lijmpistool.



Wil je ze graag in het echt bewonderen?

Op zaterdag 24 mei geef ik hiermee een demo in onze winkel, samen met Corina.
Wie weet tot dan?



Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.
Bedankt voor jullie bezoekje en de super leuke reacties die jullie steeds achterlaten.

Liefs Jenine xXx




6 opmerkingen:

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX