maandag 30 december 2013

Old letter hydrangea

Vorige week ben ik samen met mijn lieve man en ouders een midweek naar Limburg geweest, even lekker met de kerstdagen weg.

Uiteraard kon ik het niet laten om wat freubelspullen mee te nemen. Hebben jullie dat nou ook altijd? Dat je gewoon wat mee MOET nemen?

Ik had een aantal pakketjes alvast gemaakt, papier gesneden en een afdrukje erbij. Ik had alleen mn potloden en mn PanPastels meegenomen, zodat ik alleen het kleurwerk kon gaan doen.
Heb inmiddels 12 ingekleurde plaatjes liggen... dus komende tijd kan ik een aantal kaarten afwerken ;-)

Heb overigens verder ook echt genoten van de vakantie hoor... kleuren = ontspannen = relaxen.

Nu over naar de kaart.
Op deze kaart heb ik de prachtige Old Letter Hydrangea stempel 6410/0073 van Noor! Design gebruikt. Deze is ingekleurd met de Faber Castell potloden.

Het prachtige papier is van Maja Design - Vintage Autumn Basics.


De Happy Birthday stans 6002/0296 heb ik in 2 gedeeltes geknipt. Achter de bloementoef zit de randmal 6002/0149. Aan de linkerkant zit nog de hoekmal 6002/0148 verwerkt.

Bovenlangs de prachtige fijne randmal 6002/0260.
Onderlangs nog een kantje en wit roosjeslint met parels.

Voor de finishing touch nog wat plakparels, een taartrandje, diverse bloemen en wat vintage flourishes vlinders. (6003/0033)

Hier een close-up van de bloementoef:


Ik hoop dat ik jullie met deze creatie weer kan inspireren.
Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag. Bedankt voor jullie bezoekje en de leuke reacties die jullie steeds achterlaten.

Liefs Jenine xXx


Joy! Crafts - Noor! Design - Rand Happy Birthday Joy! Crafts - Cutting & Embossingstencil Rand Joy! Crafts - Cutting & Embossingstencil Hoek Joy! Crafts - Noor! Design - Rand  Joy! Crafts - Noor! Design - Vintage Flourishes - 2 vlinders



14 opmerkingen:

  1. Je zult niet de enige zijn, die verliefd is op die stempel!
    n er zo een paar noemen!
    Je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig Kaartje, alles past perfect bij elkaar.

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart. Een kaart om helemaal blij van te worden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is het weer een mooie creatie, super!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi Jenine als je je afdrukje ingekleurd hebt waarmee maak je het af met water of terpentine ? gr martha.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dit is met de Faber Castell potloden gekleurd, dan gebruik je terpentine.
      Alleen bij aquarelpotloden gebruik je een kwastje met water :-)

      Verwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Jenine. Ik heb bijna woord gehouden. Geen kaartjes maken tot het nieuwe jaar. Verkeerde postcode gebruikt. Nu moest ik vlug een nieuwjaarskaart maken. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Jenine,
    het is weer een supermooi kaartje geworden! Dei bloementoef is schitterend.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig! Zag je ingekleurde kaartjes op Facebook voorbij komen. Deze is ook echt schitterend!
    Fijne jaarwisseling!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat leuk gedaan zo aan het einde van het jaar. ze blijven allemaal verschillend, maar allemaal erggg leuk. Hoop nog vele voorbij te zien komen. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb een vakantie zonder spulletjes geprobeerd, lukt niet hoor, ter plekke wat frobelspul gekocht....
    Je creatie is prachtig......!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX