maandag 25 november 2013

Saturated Canary - Elphie

Vandaag laat ik jullie een kaart zien waarbij ik een Shape Art mal 470.713.103 van Dutch Doobadoo heb gebruikt.

Deze heb ik 2x op bruin kaartkarton getekend en uitgeknipt. 1 daarvan heb ik in het midden gerild en dubbelgevouwen en daar de andere tegenaan geplakt. Zo krijg je een mooie easel card.
 
Het papier wat bij deze kaart is gebruikt is van Maja Design - Vintage Frost Basics. Je hoeft er dus echt niet alleen maar kerstkaarten mee te maken :-)
De stempel is van Saturated Canary - Elphie. Deze heb ik ingekleurd met de PanPastels. Hiervoor is de set Raff's Cutie set gebruikt.
 
 
Hierbij een lijst van materialen die gebruikt zijn bij deze kaart:
 
* Stansmal Happy Birthday 6002/0296
* Vintage Flourishes - Vlinders 6003/0033
* Joy! Crafts - blaadjes 6002/0263
* Taartrandje
 
Het witte langs de kaart is gemaakt met Crackle Paint - Picket Fence.
Rondom het stempelafdrukje zit nog wat Fran-táge Shabby White FREG027.
 
Ik hoop dat ik jullie hier weer mee kan inspireren.

Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.
Bedankt voor jullie bezoekje en de super leuke reacties die jullie steeds achterlaten.
 
Liefs Jenine xXx
 
LDRS - Saturated Canary Stamps - Elphie  Dutch Doobadoo - Shape Art - 103 Joy! Crafts - Noor! Design - Rand Happy Birthday Joy! Crafts - Noor! Design - Vintage Flourishes - 2 vlinders Joy! Crafts - Bille`s Flourishes tak 1

8 opmerkingen:

  1. Your card is absolutly gorgous dear Jenine. Love the colors and the Embellishments also.

    Hugs, Dunja xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er weer geweldig uit, woww !
    Een fijne en gezellige nieuwe (knutsel) week ☺
    Liefsss en grtjs van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Jenine!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhhh super mooi en heb er voor de rest gewoonweg geen woorden voor! Geweldig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel erg mooi jenine en de mal happy birthday is ook super

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX