donderdag 31 oktober 2013

Dutch Doobadoo & Maya Gold

Vandaag laat ik jullie een eenvoudige kaart zien.
 
De basis is lichtroze kaartkarton van Papicolor. Hierop heb ik een mask 005 van Dutch Doobadoo gelegd.
Op een Craft Sheet heb ik wat Maya Gold Aubergine gesmeerd, iets vermengd met water en met een Viva Sponge over de Mask aangebracht op het papier.

Zo is het iets verdund en werkt het makkelijker over de Mask. De glitters blijven nog duidelijk zichtbaar.
 
 
Langs de randen ben ik ook met wat Maya Gold met de Viva Sponge gegaan.
Op de Laser Art vlinders 007 heb ik het Maya Gold ONVERDUND gebruikt.
 
Verder nog een tekst 6410/0021 erop gestempeld, een organzalint met bedeltje, wat pareltjes en klaar is je kaart :-)
 
Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige avond.
Bedankt voor jullie bezoekje en de super leuke reacties die jullie steeds achterlaten.

Liefs Jenine xXx

2 opmerkingen:

  1. supermooi geheel Jenine, deze mal heb ik ook , dus weer een ideetje erbij, bedankt en groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX