dinsdag 3 september 2013

MDF Kerstbel - Snow Fun

Ik ga nog even lekker verder met het pimpen van MDF van Let's Get Bizzee.
Deze keer heb ik de Kerstbel gepimpt.

Voor deze bel heb ik het papier van FarmHouse gebruikt, Norland.


Het vintage plaatje is van Studio Light - STAPSL1251
Rechts in de hoek nog 2 Poinsettia's RB2221 van MD en links onder nog 2 hulstblaadjes RB2223.
Onder het plaatje een kantje van MD. (JU0906)
Op de canvas label van Maya Road heb ik een tekst gestempeld. (6410/0104)

Verder wat jute touw, een bedeltje (JU0902), plakparel en je hebt weer een leuke creaties.

Leuk om met de kerst aan  mensen te geven ipv een kerstkaartje :-)

Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.
Bedankt voor jullie bezoekje en de super leuke reacties die jullie steeds achterlaten.

Liefs Jenine xXx

5 opmerkingen:

  1. Heel gaaf, en mooi papier ☺

    Fijne (knutsel)week gewenst ☺
    Lieve grtjsss van Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ook dit is weer een plaatje Jenine, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt een leuk project geworden. Diegene die het mag ontvangen zal zeer zeker blij zijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX