vrijdag 13 september 2013

Let's Get Bizzee - Hekwerk met Ui;

Het is vandaag mijn beurt om iets te laten zien op het HobbyVision Design team blog.
Deze keer heb ik gekozen voor een nieuw MDF product van Let's Get Bizzee - Hekwerk met Uil.
 
Voor de " hout" achtergrond heb ik scrappapier van Pion Design gebruikt, de achterkant van vel PD3908F. De latjes heb ik allemaal op het scrappier gelegd, nagetekend met potlood en netjes uitgeknipt.
Opgeplakt met de Paper Blossom lijm en de randjes bewerkt met Distress inkt Gathered Twigs.
 

De uil heb ik op scrappapier On This Days - Vows gelegd en uitgeknipt. Achter de uil zit nog een vierkant van 15,5 x 15,5 cm verwerkt.
 
Verder nog wat wiebeloogjes gebruikt, diverse roosjes, houten bladeren van Artemio en Laser Art blaadjes van Dutch Doobadoo.
Deze zijn groen gemaakt met Viva Paper-Soft-Color Mosgreen.
 
In de hoeken nog 2 Laser Art hoekjes.
 
De tekst Welkom heb ik met "spijker" brads opgehangen.

 
Hier een close-up van de houten bladeren en Dutch Doobadoo bladeren.
 
Ik hoop dat ik jullie met deze creatie weer inspiratie kan geven.
Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.
 
Liefs Jenine xXx

6 opmerkingen:

  1. Super leuk kaartje, Jenine.

    Liefs,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje. Groetjes Anneke.
    www.annekescardart.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, die is leuk zeg. Mooie takjes ook.
    Groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat heb je weer een toppertje van een kaart gemaakt Jenine, ik vind hem supermooi, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je dit weer prachtig gemaakt!

    Genoeg inspiratie weer zal ik zeggen. Fijn weekend.

    Groetjes,

    Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die zou hier thuis best aan de muur mogen hangen.....

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX