vrijdag 9 augustus 2013

Magnolia - Tilda with Cross Necklace

Het is vandaag mijn beurt om een kaart te plaatsen op het HobbyVision Design team blog. Ik heb een kaart gemaakt met de Magnolia stempel Tilda with Cross Necklace.
Ik heb hierbij het papier van Maja Design gebruikt - Sofiero.

 
Naast het afdrukje een paar mooie bloemen van Wild Orchid Crafts.
Achter de bloemen een mooie Floral Flourishes swirl 6002/0162 gebruikt.
 
Achter het afdrukje zit nog de vierkante blauwe mal 6002/0147 van Noor! Design verwerkt.
 
Verder nog wat kant gebruikt, een lintje met een bedeltje er onderaan, wat parelhartjes en een tekst van Noor! Design. 6410/0039
 
Het afdrukje is ingekleurd met de Copic Markers.
Ik heb de kaart voor mijn doen nog redelijk rustig gehouden omdat het papier al mooi genoeg van zichzelf is :-)
 
Ik hoop dat ik jullie weer kan inspireren met deze kaart.

Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.
Bedankt weer voor jullie bezoekje en de super leuke reacties die jullie steeds achterlaten.

Liefs Jenine

14 opmerkingen:

  1. heel mooi kaartje

    veel liefs
    patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jenine,wat een dotje,Tilda is mooi ingekleurd en doet het goed als beterschapskaart,mooie bloementoef ook,fijne dag en lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart, heerlijke kleuren, lief stempeltje en wat is dat papier toch mooi hè :)
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een snoezig kaartje en zo gaaf paapier is het ... en je TILDA IS WEER MOOI AANGEKLEED!!!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schitterende kaart met hele mooie kleuren en details, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig mooie kaart met prachtige grote bloementoef. Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Jenine,

    Je kaartje is zoals altijd weer: PRACHTIG!
    Mooie bloementoef en het bedeltje aan de strik maken het helemaal af.

    Geniet van je weekend!
    Groetjes Lisanne
    http://cardsbylies.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Jenine,

    Wat een leuke kaart heel mooi met die bloemen!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This is gorgeous! Superb coloring and amazing details make this an extraordinary card!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtig jenine en dit papier is super ik heb het zelf ook

    mooie detai,s er op verwerkt en tilda super mooi ingekleurd

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wauw Jenine wat is dit weer een schitterende kaart, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX