maandag 17 juni 2013

MDF Zakhorloge

Het is vandaag mijn beurt om iets te laten zien op het HobbyVision Design team blog.
Deze keer heb ik het MDF zakhorloge van Let's Get Bizzee gepimpt.

Ik heb hem redelijk rustig gehouden, dat lijkt me voor mannen wat beter ;-)

Ik heb hiervoor 2 vellen scrappapier van Pion Design gebruikt: Man's Suit en Pontiac
Het patroon van het MDF overgetrokken op het scrappapier en dit uitgeknipt. Ook de binnenste cirkel heel voorzichtig uitgeknipt en precies weer in het midden opgeplakt, maar dan met de andere zijde van het scrappapier naar boven.
 

Een klok met Craftable CR1234 uitgestansd en deze in het midden geplakt en daarna het uurwerk bevestigd.
Ook bovenaan nog een keer de kleine klok gebruikt.
De cijfers die uitgestansd zijn heb ik weer op de rand met ruitjespapier geplakt.



Aan de zijkant een vlaggenlijn 6003/0028 met de tekst Quality time 6002/0141.



Verder nog een horloge 6002/0222 en zandloper 6002/0221 uitgestansd van de Back in Time serie.

Onderaan nog wat jute en daar een Gesp aan bevestigd.
Voor de decoratie nog wat kleine houten wasknijpers en Filmstrip ribbon.
 
 
Ik hoop dat ik jullie met deze creatie weer wat inspiratie kan geven.

Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.
Bedankt voor jullie bezoekje en de super leuke reacties die jullie steeds achterlaten.
 
Liefs Jenine xXx

9 opmerkingen:

  1. Wauw, jouw klok vind ik ook prachtig! Leuk ook met deze stansen.
    Ik heb ook deze klok opgepimpt voor mijn schoonzoon die mijn kleindochter aan haar papa kon geven. Het staat op mijn blog.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Jenine! Dit ziet er ook weer heel gaaf uit!!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw meis, wat heb je weer een toppertje gemaakt zeg!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Da's nog eens een echte mannenklok.... mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oohhh... wat issie gaaf!!!!

    XOXO Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooi gemaakt en leuk verzonnen haha.

    Liefs van Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat issie gaaf!!!!
    hou wel van vintage zie mij blog
    doei tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een SUPERrrrrr zakhorloge Jenine echt prachtig gemaakt.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat origineel jenine, wauw ben er helemaal weg van zo mooi pronk stuke werk.

    Warme groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX