zaterdag 9 maart 2013

Het Canary Blog - Windy Day

Het is vandaag mijn beurt om weer een kaart te laten zien op Het Canary Blog.
Deze keer heb ik gekozen voor de stempel Windy Day, dit is wel 1 van mijn favoriete stempels, vind hem zo mooi om in te kleuren.

Het papier wat ik heb gebruikt is uit een paperpad van My  Mind's Eye - Oliver.

Achter het afdrukje heb ik de vierkante doily 6002/0147 geplakt, deze is uit Kraft papier gestansd.
Ook heb ik achter het afdrukje nog een swirl geplakt die ik uitgestansd heb met de Fancyful Flourishes die van Cheery Lynn.

De wolkjes zijn een nieuwe stans van Noor! Design die in de loop van deze maand in de winkels zullen liggen.
Ik heb deze met wat 3D kit opgeplakt, zodat je een beetje hoogteverschil in de wolkjes krijgt.

De label 6002/0144 heb ik uit zelfklevend kurk gestansd en daarna lichtjes bewerkt met Crackle Paint Picket Fence.
Door de label een kantje gedaan, en de tekst (6410/0010) er weer bovenop geplakt.

De parelswirl is een zelfklevende swirl van Marianne Design.


* Tattered Rose
* Vintage Photo
* Stormy Sky
* Faded Jeans
* Scattered Straw
* Rusty Hinge
* Gathered Twigs

Hier een close-up van het kurk:


En een close-up van de mooie wolkjes.:


Hoop dat ik jullie weer wat inspiratie heb kunnen geven.

Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.
Bedankt voor jullie bezoekje en de super leuke reacties die jullie steeds achterlaten.

Liefs Jenine xXx

7 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje leuk die wolkjes en het kurk leuk idee.
    Verder mooi afgewerkt met leuke details.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Woowww..Wat een prachtige kaart Jenine!!
    In één woord geweldig.

    Fijn weekend
    Liefs Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig is ie en is zeker mooie stempel.
    ook op mij blog sta weer newe\
    xxxtanja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is het weer een schatje Jenine.
    Echt super lief.
    Heb verder een fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kan toch bijna nooit iets anders zeggen dan "wauw"! Het is weer prachtig! Zo'n mooie details altijd! Top!!
    Groetjes Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Prachtige kaart Jenine , prachtige bewerkt.
      groetjes Janie

      Verwijderen
  6. Jenine, you really do the best background designs, they are always different and unique, and your coloring perfect, thanks for sharing all your creativity, and have a great weekend..

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX