woensdag 7 november 2012

Gehaakte magazine 'tas' - Zpagetti

Vorige week ben ik op de KreaDoe geweest, en daar heb ik een leuk setje gekocht bij de stand van Hoooked om een magazine mandje te haken.
 
Dit is ook wel weer erg leuk om te doen!
Er zaten 2 bolletjes in het setje, heb er nu maar 1 nodig gehad, dus kan nog mooi een 2de exemplaar maken :-)
 
Heb er nu wat haakspulletjes in opgeborgen, dus nog een mandje erbij zou wel handig zijn, heb inmiddels al heel wat kleurtjes haakgaren verzameld ;-)
 
 
Dit was niet zo moeilijk om te maken en best snel af!
Zeker voor herhaling vatbaar.
 
Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.
Bedankt voor jullie bezoekje en de super leuke reacties die jullie steeds achterlaten.
 
Liefs Jenine xXx

11 opmerkingen:

  1. Wat een mooie mand en erg handig voor haakspullen.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave tas! Ziet er super leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave tas! Ziet er super leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke tas zeg. Heel mooi gedaan. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een superleuke mand heb je gemaakt. Als ik dit zo zie heb ik toch spijt dat ik zelf niet op de Kreadoe ben geweest.(had ik het setje waarschijnlijk ook gekocht)

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij bent ook van alle markten thuis.
    Wat een mooi tasje.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha....ook opeens de smaak van het haken te pakken??? Ik ook....pfff verslavend.
    Ik ben nu bezig met de poes van haak en stip....erg leuk!!!
    Daarnaast liggen de kaarten ff stil, maar ach....komt wel weer.
    Deze tas/mand is in ieder geval erg mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ja jenine dat is zeker gouw af .
    mijn dochter heeft hier vorig jaar mee op de creadoe gestaan en dit jaar in rotterdam.samen met de maakster van het boekje
    ook het avond tasje en de poef zijn erg leuk om temaken.
    gr Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig Jenine, wat een super leuk tasje en ook de wol/garen vind ik helemaal mooi! Super gave kleur ook. Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX