zaterdag 20 oktober 2012

HobbyVision Challenge #9 - Maak een Vintage kaart/tag

Het is vandaag de 20ste van de maand, dat betekend weer een nieuwe Challenge op ons HobbyVision DT blog.
 
Deze keer is de opdracht bedacht door Ineke: Maak een Vintage kaart / tag.
Dat is volgens mij voor de meesten van jullie niet zo'n hele moeilijke opdracht ;-)
 
Dit is mijn bijdrage:
 
* Vintage plaatje: Pion Design From Grandma's Attic
* Noor Design mal: 6002/0134
(Deze mal heb ik diverse keren uitgestansd en uitgeknipt zodat je er verschillende motieven mee krijgt)
 
* Besjes: Marianne Design JU0861 OffWhite
* Jute touw
* Kraft label
 
De tekst Xmas post komt van de Clearstamp van Eline Pellinkhof EC0142.
 
Doen jullie ook weer gezellig mee met de Challenge?
Jullie hebben t/m 19 november weer de tijd om een kaart te maken.
Er is weer een waardebon twv € 10.00 van HobbyVision te winnen.
 
Kijk ook eens op het blog naar de voorbeelden van de rest van het DT team.
 
Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.
Bedankt voor jullie bezoekje en de super leuke reacties die jullie steeds achterlaten.
 
Liefs Jenine
 

2 opmerkingen:

  1. Hai Jenine,

    Enorm mooie en sfeervolle kaart zeg....en de NOOR design mal zo onwijs gaaf gebruikt, echt super leuk.

    Wens je nogmaals enorm veel sterkte hoor...
    Warme groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje Jenine.

    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX