zondag 16 september 2012

Paper Tape - Xmas post

Tijdens de Knotsgekke Kaartendagen (jaja, heb nog steeds kaartjes ingepland staan van de beurs, hihi) ben ik ook met Papertape van Marianne Design aan de slag geweest.
 
 
 
Deze kaart is heel eenvoudig te maken. Je neemt Kraft cardstock van 10 x 10 cm, en uit het midden stans je een hart met de Craftable hart CR1225
Dan neem je lichtblauw kaartkarton van 10,5 x 10,5 cm. Je leg de Kraft kaart hierop, en tekent de vorm van het hart na op het lichtblauwe kaartkarton.

Je hebt nu de vorm van het hart op het lichtblauwe kaartkarton, en plakt dit hart nu vol met diverse verschillende stukjes Papertape.
Zo lijkt het net alsof je scrappapier hebt.
Daarna plak je de Kraft kaart op.
Stans daarna nog een lichtblauw kader van een hart uit, en een klein hartje.
Bestempel de randen met de Viva stamp Weihnachtskugeln und Schnorkeln.
Ik heb dit gedaan met Archival inkt - Coffee.
 
De post stempel en de tekst xmas post komen van de stempel van Eline Pellinkhof, Xmas mail EC1042
 
Verder heb ik de kaart nog afgewerkt met Designpapier uit de paperpad Scandinavian Winter en een knipvel van Eline's Christmas Owls AK0056.
Ook de kleine postzegels komen van dit knipvel.
 
Ik heb de volgende soorten papertape gebruikt:
* Christmas PT2304
* Let it snow PT2314
 
Ik hoop dat jullie deze kaart weer leuk vinden.
 
Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.
Bedankt voor jullie bezoekje en de super leuke reacties die jullie steeds achterlaten.
 
Liefs Jenine xXx

15 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie kaart en wat lief met die uiltjes
    groetjes
    Elena

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldige kaart, die ga ik zeker een keertje proberen !! Thnxxx
    Liefs, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig idee met dat papertape. Ga ik zeker ook eens proberen. De hele kaart is ontzettend leuk!!!!
    groetjes
    Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een vrolijk kaartje

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart Jenine.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind hem erg mooi, leuk gedaan zo!
    Groetjes Frences

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk kaartje Jenine

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is super leuk Jenine.
    Echt geweldig.
    Heb verder een fijne zondag.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk effect heeft de tape op je kaartje Jenine.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje erg leuk met het tape op je kaartje.
    Ook je kalender wat een mooie creatie.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi een heel origineel Kerstkaartje!
    xxx, C

    BeantwoordenVerwijderen
  13. This info is worth everyone's attention. When can I find out more?

    Take a look at my web blog ... new cellulite treatment

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX