vrijdag 17 augustus 2012

Noor! Borduurmallen in de HobbyHandig

Een tijdje geleden vroeg Jolanda aan mij of ik een artikel wilde maken voor de HobbyHandig met de nieuwe borduurmallen en de Lily knipvellen.
Uiteraard zeg ik daar geen nee tegen hé ;-)

De HobbyHandig ligt inmiddels in de winkel, dus mocht van Jolanda nu dit artikel wel plaatsen :-)


A.s. zaterdag geef ik met deze borduurmallen ook een demo tijdens het CreaSpektakel in Kampen.
Het beloofd een warme dag te worden, maar volgens mij wordt het ondanks die voorspellingen wel een reuze gezellige dag.

Ik heb er in ieder geval super veel zin in, en zou leuk zijn om ook nog wat blogvolgers tegen te komen ;-)
Wie weet tot zaterdag!

Liefs Jenine

6 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaarten.
    Leuk met die borduurmallen
    Veel plezier in Kampen
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk gemaakt en
    misschien zien we elkaar morgen nog.
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die kaarten zijn super leuk! Borduren ziet er eigenlijk altijd mooi en chique uit, maar ik heb er het geduld niet voor hihi.

    Groetjes, Shirley

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat super leuk! En mooie kaartjes wat ik er zo van zie. Veel plezier in kampen! Ik had er graag naar toe gewild, maarja, die voedingen nog hé?! ;-) Volgend jaar dan maar! Ik kom wel weer eens in de winkel!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Jenine,
    ik zag ze al op blog van Jolanda. Heel mooi!!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi zijn deze kaarten geworden leuk die borduurmallen

    Groetjes Jean

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX