zondag 1 juli 2012

Borduurchallenge Creaine Scrap/Borduurblog

Op het Creaine Scrap/Borduurblog is vandaag een nieuwe Challenge van start gegaan, namelijk maak een borduurkaart met een patroon van Christa Uithol.

Aangezien Noor! Design deze challenge sponsort met de 4 nieuwe borduurmallen (wow, gave prijs), vroeg Jolanda of ik een voorbeeldje wilde maken.

Tuurlijk wil ik dat ;-)
Dit is mijn voorbeeld met een patroon van Christa Uithol.


Het knipvel is een plaatje van Morehead, ik zie dat hij niet meer op de webwinkel staat, maar wij hebben hem nog wel op voorraad.
Het garen wat ik bij deze kaart heb gebruik is van Sulky, de Cotton 30 serie, die ligt iets dikker bovenop de kaart.

Het grasrandje is een stans van Magnolia. De vlinders heb ik gemaakt met een pons van Tonic.

De hoekjes zijn een sneak peek van nieuwe hoekmallen van Noor! Design.. zijn ze niet ONTZETTEND gaaf??

Dit is de prijs die je kan winnen.. dus ik zou zeggen doe gezellig mee ;-)




Owja, dan is er ook nog een leuke Candy t/m 3 juli, namelijk het MDF fotolijstje wat ik gisteren liet zien.
Deze kunnen jullie winnen op het blog van Pronty!
Wil je het dus ook eens proberen? Doe dan gezellig mee met de Candy!


Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellig dag.
Bedankt voor jullie bezoekje en de super leuke reacties die jullie steeds achterlaten!!

Liefs Jenine xXx


11 opmerkingen:

  1. Wat is het een schatje Jenine.
    Echt een lieverdje.
    Heb een fijne zondag.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je een schitterende kaart gemaakt voor 'onze' challenge.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een bjoetie weer Jenine!
    Fijne zondag hoor,
    Liefs Tiets

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schitterend mooi hoor in die zachte pasteltinten
    erg mooi gemaakt

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart.
    Zo mooi om te maken. Ik maak dus graag een kans.
    Fijne dag en groetjes, Thea R.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhh wowww Jenine,Wat is dit een schitterende kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend gemaakt weer Jenine.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje Jenine, en zulke mooie kleuren. Wat een lief plaatje heb je gebruikt.
    En wat een gave borduurmalletjes.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuk kaartje borduren is op deze manier heel stoer.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart en ook zo mooi verder afgewerkt.
    Ben een fan van je borduurkaarten.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX