maandag 5 december 2011

Kerstsok hanger

Ik ben gisteren weer lekker aan de freubel geweest. Heerlijk kerstmuziek opgezet om helemaal in de stemming te komen, hihi... voor ons HobbyVision DT blog een kerst slinger van KaiserCraft gemaakt.

Wil je weten wat voor materialen ik hiervoor precies gebruikt heb, kijk dan even op ons DT blog.
Daar heb ik per sok geprobeerd de gebruikte materialen te beschrijven.

Yesterday i made a Christmas Stocking Guirland from KaiserCraft for our HobbyVision DT blog.

If you want to know what materials i've used, you have to go to our HobbyVision DT blog.







Deze slinger hangen we morgen ook in de etalage van de winkel, die gaan we morgen gezellig inrichten in de kerstsfeer.

I made this guirlande for our shop, tomorrow we want to decorate our shop with a christmas tree and a lot of other decorations!

Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag. Bedankt voor jullie bezoekje en de super leuke reacties die jullie steeds achterlaten.

Wish you all a very nice and lovely day. Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me.

Hugs, Jenine xXx

30 opmerkingen:

  1. Wat prachtige kerstsokken Jenine.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke creatie, ik heb inmiddels al veel creaties voor kerst voorbij zien komen, dat ord gezellig bij jou in huis!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 'k Vind dit wel hééééél erg mooi!!!
    En wat een variatie!
    Prachtig!
    Het is te ver uit de buurt anders kwam ik zeker even kijken!
    Groetjes Mieke'S

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wowww....hij is gaaf Jenine!!!
    Dat ziet er vast heel gezellig uit bij je.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn stuk voor stuk net zo mooi als die labels van Tim! Ik vind ze geweldig. Fijn die grotere foto's, dan kun je de details goed zien.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wonderful - absolutely wonderful!
    Sandy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldige leuke en mooie slinger. Wat ik echt leuk vind, is dat k e r s t in het Nederlands is geschreven ! Veel leuker dan in het Engels, maar dat is mijn mening ;)

    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. zooooo die is mooi zeg, heel gaaf

    groetjes
    angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. woh wat is dit geweldig mooi gemaakt,
    en zoveel variatie per sok,
    ja dit is suuuuuuuuuuuper.

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hai Jenine, wauw wat ziet dat er super gezellig uit! Zal vast en zeker prachtig staan in de etalage! Wat een werk is hier in gaan zitten zeg. Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige slinger heb je gemaakt, je blijft kijken zo mooi is ie. Heel mooi gedecoreerd.Wat een gezelligheid! xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat en prachtige kerstsokken.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een ontzettend leuke slinger. Dat herinnerde me dat ik er ook nog eentje in de kerstdoos heb liggen. Die zal ik van de week wel tegen komen. Die van jou is in ieder geval erg mooi geworden.

    Ik heb overigens een candy op mijn blog, dus als je het leuk vind kom dan even kijken.

    Groetjes van Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een ontzettend mooie slinger met kerstzokken om jaloers op te worden grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterende kerstsokken hoor Jenine, zelden zulke mooie gezien!!
    liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Helemaal super zijn ze! Lijkt me leuk om te maken.
    Groetjes,
    Jacky777

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ze zijn stuk voor stuk schitterend jenine.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Jij bent weer lekker creatief bezig geweest, mooi!!!!

    Groetjes, Gerdien

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige creatie JENINE.
    Echt Schitterend.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wowww... wat supermooi Jenine!!!
    Da's een hele klus geweest maar het resultaat is echt geweldig.

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel erg mooi gemaakt Jenine!!!

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. O wauw jenine

    wat prachtig allemaal deze kerst sokken echt super mooi

    en het zal in de zaak erg gezellig gaan worden met die mooie kerst sokken

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooie kerst sokken heb je gemaakt !

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wat een leuk idee. Heel mooi gemaakt. Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Schitterend Jennie,lief die stempel,mooi papier.
    Geweldige details details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hallo Jenine,

    Wat ziet dat er mooi uit en wat een werk heb je daar aan gehad.
    Ik vind hem geweldig.

    Groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een leuke slinger Jenine, geweldig mooi gemaakt weer.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Super superrrr gaaffffff gemaakt
    in een word geweldigg Jenie
    gr lenny

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX