zondag 30 januari 2011

Kaarten uit Hobbyjournaal 71!

Hobbyjournaal 71 ligt inmiddels weer in de winkels, dus ik kan mijn bijdrage nu wel weer laten zien ;-)

Deze keer weer 2 borduurkaarten met wat meer voorjaarskleurtjes... Laat het voorjaar maar snel komen :P Kijk er echt naar uit!!

De borduurpatronen + kleuren borduurgaren kunnen jullie in het HJ vinden.
Knipvel: Marieke's Design VKB2238
Creatable: Flower Doily LR0130

Knipvel: Snoesjes Kluskereltje 3DHM022
Paperpad: Basic Grey Marjolaine
Multi Frame Die: Nellie Snellen flower MFD020

Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag!
Ik hoop vanmiddag nog even weer wat afdrukjes in te gaan kleuren, zodat ik komende week ook nog weer wat kaartjes kan laten zien.

Fijne zondag allemaal!

Liefs Jenine xXx

15 opmerkingen:

  1. Prachtige kaartjes zijn het geworden! liefs, Marley

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had ze al mogen bewonderen in de nieuwe hobbyjournaal. Maar ze zijn weer als vanouds schitterend geworden. Ik ga je patronen met plezier zelf ook borduren :)

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooohhh wwaauuww Jenine, wat een gave kaartjes heb je weer gemaakt, écht héél mooi zeg!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schitterende kaatren jenine
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw Jenine wat een prachtige kaartjes.
    Ik ga van de week snel het HJ kopen.
    Groetjes,Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. jenine wat zien je kaartjes er weer schitterend uit. net als de patronen.
    ogrietjes miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. deze kaarten zijn zeer mooi!

    Ik hou ervan!

    Groetjes
    tine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een leuke kaarten.

    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik had je kaartje van de week al even bewonderd in Het HJ, ze zijn schitterend en wat een prachtige patronen.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie patroontjes heb je weer gemaakt Jenine, ga het HJ eens opsporen want ik vind het altijd leuk tussendoor om ze ook n's te borduren.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een fleurige kaartjes! Je borduurwerk is heel mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. There was a long time since I visited your blog.... your work is always amazing.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je kaarten zien er echt weer heeeeel mooi uit.

    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hoi jenine

    ik ben bezig met jou patroontjes te maken
    de bovenste uit hj 71 heb ik net klaar
    mooie patronen maak jij hoor
    ik maak ze graag
    groetjes van dineke

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX