vrijdag 17 oktober 2008

Alvast 1 demokaartje......


Ik kan alvast 1 kaartje laten zien die morgen ook op de demotafel staat ;-)

Op mijn club hebben we namelijk weer een nieuwe scrapwedstrijd, met deze sketch :-)

De stempel is een herfstmagnolia, en het scrappapier is van "Wild Saffron"
Deze kaart heb ik ingekleurd met Brushpennen.

Ik hoop in de loop van de komende dagen de rest van de demokaarten te kunnen laten zien!...

Wens jullie allemaal een fijne dag, en alvast een fijn weekend!
En wie weet zie ik morgen nog wel een aantal van jullie ;-)

Groetjes, Jenine

4 opmerkingen:

  1. Wow, super kaartje!!! Ik wou dat ik kon komen, maar mijn zoon viert zijn verjaardag dit weekend en jij zit helaas niet om de hoek!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er super uit Jenine. Heel veel succes maar dat zal wel lukken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend kaartje, hele mooie combinatie.

    groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank jullie wel voor de leuke reacties :-D

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX